Wednesday, October 28, 2009

Harapan untuk ke kenyir (Esperança per al Kenyir)


Dulu rasanya aku pernah cite pasal nak buat trip ke kenyir… tapi x jadi sebab musim tengkujuh… baru2 nih, member aku yang dulu ajak aku ke kenyir sekali lagi membangkitkan cadangan untuk buat trip ke kenyir… memandangkan awal tahun depan kerja2 dia sekarang dah ada free sikit… maka dia cadangkan trip tersebut dibuat awal tahun dalam bulan 3… aku fikir2 klau simpan duit dari sekarang ok gak… nanti tambah duit bonus skit… ok la… sempatla beli joran dengan kili baru…
Ini dengan secara tak sengaja telah membuka harapan baru kepada aku untuk ke kenyir… selama ni dengan hanya dapat menatap gambar2 dan cite2 hebat trip ke kenyir… mungkinkah akhirnya dapat aku memenuhi impian ku ini… hehehheee… dah mula nak berangan la nih… tapi lagi best kalau dapat gi sana dengan set pancingan yang baru… baru gerek seh… 
Aku ada gak check dalam website lubok.net… kat situ banyak cite pasal trip2 ke kenyir… ni mungkin sebab moderatornya adalah UJANG… tengok gambar2 dalam tu… lagi membakar semangat aku untuk ke kenyir…
Insyaallah kalau jadi aku ke kenyir… pasti akan aku ceritakan semuanya… baik dari permulaan trip hinggalah ke penyudahannya… doakanlah supaya trip ni menjadi yek…



No comments: