Friday, September 12, 2014

2xU Compression Run 2013

Jarak: 8km
Kategori: Men’s open
REP: 2xU Running T-shirt, BIB
Post-race: Goodies Bag, Finisher Medal,
Tarikh: 3 November 2013
Lokasi: Padang Merbok, KL

          Kali pertama aku join acara ni … kali ni aku ambil jarak yang pendek sahaja.. tak Nampak keperluan untuk ambil jarak yang lebih panjang sebab kedua2 jarak masih akan dapat finisher medal… pendapat ini juga sama dengan ajat dan una yang mana kedua2nya berlari dalam kategori yang sama.. lagipun dah dekat nk hujung tahun… malas nk lari jauh2…
        Detail pasal event ni tak banyak yg masih aku ingat.. tapi aku buat jugalah sedikit coretan sebagai penanda aku pernah sertai event ni.. aku rasa takde masalah sangat disepanjang event… kira2 standard je la… haaa Cuma event ni tak dapat certificate.. baik manual ataupun e-cert… apa punya malas punya penganjur, buat simple cert pun tak boleh..
        Sebagai bukti aku masuk larian ni… berikut adalah gambar yg masih tertinggal dari event tu… itu aje la
        Tapi tahun aku join lagi event ni… tapi aku upgrade dari 8km ke HM… sebab utama sebagai latihan untuk menghadapi FM aku pada SCKLM’14 yg akan berlangsung pada bulan Oct nanti.. sebenarnya dari tarikh aku post entry ni… tinggal lagi sebulan jer aku nak lari FM masa SCKLM’14… cuak giler siot… mampu ke idak aku nak menghabiskan larian… insyaallah boleh…

Arai, Aku, Ajat & Una

No comments: