Sunday, December 11, 2011

Musim Tengkujuh

sorry dah lama tak post apa2... laptop buat hal... nak kena hantar servis... sekarang ni ada kat kuantan... cuti2 malaysia tergempar dan tak dirancang.... semalam seharian di bukit gambang water park... balik sahaja dari bukit gambang lebih kurang 4.30ptg.... hujan pun turun dan sampai sekarang (ahad, 11/12/2011, pukul 12.53t/hari) hujan masih belum berhenti.... macam ni la fenomena musim tengkujuh di pantai timur.... kalau berlanjutan boleh membawa kepada banjir.... untuk kenkawan di pantai timur mungkin dah biasa dengan keadaan ni... aku pun dah lama tak rasa hujan lama macam ni... dulu masa belajar kat UTM skudai ada sekali.... hujan tak henti2 beberapa hari sampai aku tak leh nak gi kuliah sebab semua pakaian aku dah basah... sidai pun tak kering...
          minggu depan aku ada running event.... MALAKOF 12k kuala lumpur yang akan berlangsung di bukit kiara.... sekali lagi aku berjaya melibatkan diri aku dalam perlumbaan yang melibatkan bukit yang mana pasti separuh jalan nanti aku akan mengenal erti sebenar penyesalan..... hahahahaa.... sekarang ni musim hujan... kalau minggu depan hujan gak macam ni.... double trouble la jawabnya.... hujan + bukit.... amikkawwww....
             race report untuk PARKCITY run dan siap... tapi tak sempat nak post.... nanti balik kl la baru post.... okeyyyy....

No comments: