Sunday, September 23, 2012

FUN… + GRIEF….



                Tak banyak yang dapat aku coretkan untuk catatan kali ni… semperna cuti Hari Malaysia tempoh hari aku dan family termasuk family pak lang betty dari kuantan pergi bercuti ke pulau langkawi… kemudian aku akan buat catatan menyeluruh menceritakan trip aku ke langkawi semasa cuti hari Malaysia tempoh hari….
                Balik sahaja dari bercuti di langkawi… aku terima berita sedih yang mana Wan sebelah mak aku telah meninggal dunia setelah mengalami sakit tua buat sekian lama… Wan aku meninggal dunia di rumah Pak Teh aku di seremban… jenazah Wan aku telah disemadikan di Tanah Perkuburan Islam Senawang yang berdekatan dengan Taman Sri Mawar dan Jabatan Imigresen… 
Al-Fatihah buat Arwah Wan... gambar dari raya 2011 bersama2 mak dan abah aku

No comments: